روزگار جوانی

نوشته های یک جوان در روزگار جوانی

روزگار جوانی

نوشته های یک جوان در روزگار جوانی

واااااای

امروز با هزار زور و زحمت یه برنامه با حجم بالا دانلود کردم. مثل همیشه برنامه رو تو یه فولدر از حالت فشرده بیرون آوردم و فایل اصلی رو پاک کردم. حالا در کمال ناباوری می‎بینم که فولدری که باید برنامه توش باشه خالیه. الان در حالت اغما هستم و بعدش می‎خوام سرم رو بکوبم به دیفال. بدبختانه فایلها ریکاوری هم نمیشن 


توصیه ای از یک داغ دیده:

پاک نکنید، Shift + Del نکنید، اگه اون آشغالی ویندوز پر باشه مطمئن باشید بو نمیگیره، بذارید هر چند روز یه بار خالیش کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام

اشکالی نداره. یه تجربه ست

بله
درس عبرت شد واسم

علی.م. 7 مهر 1390 ساعت 16:15 http://hobnob.blogsky.com

هی وای من!
مجید جون غصه نخور واسه من خیلی پیش اومده
اگه اون آشغالی ویندوز پر باشه مطمئن باشید بو نمیگیره!
اینو خیلی خوب اومدی. کلی خندیدم

بعد از اینکه سرمو کوفتم به دیوار حالم خوب شد دیگه غصه نمی خورم

علی 7 مهر 1390 ساعت 22:10 http://hees.blogsky.com

سلام!
ناراحت نباش این چیز ها پیش میاد!

سلام.
الان دیگه ناراحت نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد