روزگار جوانی

نوشته های یک جوان در روزگار جوانی

روزگار جوانی

نوشته های یک جوان در روزگار جوانی

بعد از یک هفته

بالاخره با اینترنت همراه خداحافظی کردم و مجبور شدم به یک adsl با ترافیک محدود ماهانه تن بدهم. البته یک ماه پیش اینترنت همراه بدون خداحافظی گذاشت و رفت و وبگردی با موبایل آن لذت سابق را نداشت، ولی من نمی خواستم باور کنم.

حالا من هم باید استفاده از اینترنت را هدفمند کنم و در یک جهاد و یا ریاضت اینترنتی، میل زیاد به اینترنت و وبگردی را در خودم بخشکانم. اولین تمرینم در این راه پرخطر یک هفته تمام زل زدن به چراغ چشمک زنی بود که اول قرار بود فقط دو روز چشمک بزند. بعد از کلی پیگیری و تلفن زدن و قیچی کردن سیم و ... فهمیدم که مودم خراب است و آن چراغ هم فقط بلد است چشمک بزند. و بالاخره امروز با تعویض مودم اولین تمرین را به پایان رساندم.


پی نوشت:

- بعد از یک هفته‎ی بدون اینترنت متوجه شدم که کامپیوتر بدون اینترنت یه چیزی کم داره  و اینترنت مثل یه چیز سیریش مانند (نمی دونم درست نوشتم یا نه؟) آدمو میچسبونه به صندلی 

- دیدی؟ بالاخره تو بلاگ اسکای هم دووم نیاوردم و تا هفته آینده کوچ می کنم به یه سرویس دیگه. اینجاس که میگن: دِ آروم بیگیر بچه! 

نظرات 6 + ارسال نظر

هدفمند شدن در هر صورتی خوبه و نیاز یک جامعه هست.
این هدف مند شدن ببین تا کجا اومده. خدا آخرش رو بخیر کنه.
adsl نو مبارک. ایشالله به شادی استفاده کنین.

ایشالا آخر هرفمندی به خیر بشه
ممنون. بالاخره ما هم رضایت دادیم به adsl

الدان 3 آبان 1390 ساعت 22:24

دِ آروم بیگیر بچه!

نمیشه

فرنوش 4 آبان 1390 ساعت 09:48

کامپیوتر بدون نت روزی 10 دقیقه هم روشن شه زیادیه :D

آفرین گل گفتی

شهرزاد 4 آبان 1390 ساعت 15:38

ولی من تا وردپرس برنگرده بلاگ اسکای می مونم، خیلی خره هر کی وردپرسو فیلتر کرد :(

فکر نکنم حالا حالاها وردپرس برگرده.

حس 4 آبان 1390 ساعت 17:54

سعی کن زیاد درگیرش نشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد