روزگار جوانی

نوشته های یک جوان در روزگار جوانی

روزگار جوانی

نوشته های یک جوان در روزگار جوانی

کهنسالی

از خدا می خوام هیچ وقت پیر نشم، اگرم شدم بچه های خوبی داشته باشم، اگرم نداشتم، دوست دارم قبل از اینکه زمین گیر و محتاج کسی بشم، بمیرم.

سکوت

سکوت سرشار از سخنان نا گفته است، از حرکات ناکرده، اعتراف به عشقهای نهان و شگفتیهای بر زبان نیامده...

ملا نصرالدین دروغگو

یک روز ملانصرالدین دست بچه ای را گرفت و به دکان سلمانی برد. به سلمانی گفت: من عجله دارم، اول سر مرا بتراش ، بعد هم موهای بچه را بزن.

سلمانی سر او را تراشید. ملا کلاهش را بر سر گذاشت و گفت: تا موهای بچه را اصلاح کنی برمی گردم. سلمانی سر بچه را هم اصلاح کرد ولی خبری از آمدن ملا نشد. به بچه گفت: چرا پدرت نمی آید؟ بچه جواب داد: او پدرم نبود. سلمانی گفت: پس کی بود؟ بچه گفت:مردی بود که درکوچه به من گفت بیا دونفری برویم مجانی اصلاح کنیم!


پی نوشت باربط:
* هر چند ملا زرنگ بازی درآورده، ولی دروغ گفته، درووووغ.
* علاوه بر اینکه ملا دروغگوست، از بچه هم استفاده ابزاری کرده.
پی نوشت بی ربط:
* می خواستم بگویم از حرف زدن خسته شده ام و بخاطر همین این مطلب کپی-پیستی بود. ولی دیدم تا حالا یک کلمه حرف حساب در این وبلاگ نزده ام. پس نمی گویم.

گرچه نهانی ز چشم، دل نبود نا امید

از اینجا طرحهای زیبایی با موضوع نیمه شعبان دانلود کنید.

مرگ به نیرنگ تو

صد بار گفتم این آمریکای جنایت خوار نامرد برامون نقشه کشیده از راه راست منحرفمون کنه ، اول که فیس بوک رو راه انداخت و حالا برای پر کردن خلاء ناشی از کاهش مراجعه کاربران به فیس بوک و توئیتر، گوگل پلاس رو. خوشبختانه با هوشمندی مسئولان دلسوز، فعلا فیلتر شده و به زودی از دسترس خارج می شود. از شما هم که اصلا نمیرید فیس بوک و گوگل پلاس واقعا ممنونم .

در ضمن دوستان خودتون رو امر به معروف (مراجعه به صفحه پیوندها) و نهی از منکر (عضویت در گوگل+ و فیس بوک) کنید تا این نقشه آمریکای نامرد هم برملا شود 


  پی نوشت:

بنده ضمن برائت از جریان انحرافی، اقدام آمریکای جنایتخوار مبنی بر قرار دادن یک دست انداز (سرعت گیر) بزرگ در وسط جاده تاریک و خالی از علائم راهنمایی در یکی از جاده های شهریار را محکوم کرده و با تمام کسانی که هنگام رانندگی در شب، سر مبارکشان به سقف ماشین برخورد می کند ابراز همدردی می کنم. 


  بعدا نوشت:

یکی از نشانه هایی که میشه فهمید این سرویس جوونای ما رو هدف گرفته اینه که اول گذاشتن فصل امتحانات تموم بشه بعد سرویس رو راه اندازی کردن!  فسفر سوزوندما