روزگار جوانی

نوشته های یک جوان در روزگار جوانی

روزگار جوانی

نوشته های یک جوان در روزگار جوانی

لطفا دروغ نگویید!

بیایید فقط یک روز دروغ نگوییم. حتی دروغ مصلحتی


+

نظرات 4 + ارسال نظر
آرمان 13 خرداد 1390 ساعت 18:38

خیلی سخته خیلی
کاش میگفتی امروز فقط راست نگید دیگه لازم نبود تلاشی بکنیم

بله دروغ نگفتن سخته و از اون سخت تر راست گفتن

شهرزاد 14 خرداد 1390 ساعت 10:24

منظورتون رو نفهمیدم...
ولی بهتر بود بگویید:
فقط یک روز دروغ نگوییییییم!!!!!!!!!!
اون طوری که من برداشت کردم!

بله. همین، دروغ نگفتن رو از خودمون شروع کنیم، اگر انتظار داریم که از دیگران دروغ نشنویم.

احسان 14 خرداد 1390 ساعت 23:01 http://boosehayeasheghane.blogsky.com/

حالا چرا 13 خرداد ....
باور کن نمیشه .... اصلا اگه نگیم شب نمیشه ....

تو که باید 13 خرداد رو خوب یادت باشه!

علی.م. 18 خرداد 1390 ساعت 19:21 http://hobnob.blogsky.com

من فکر کنم دروغ گفتم
خیلی عادی شده واسه ما آدما

باید عادت کنیم به دروغ نگفتن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد