روزگار جوانی

نوشته های یک جوان در روزگار جوانی

روزگار جوانی

نوشته های یک جوان در روزگار جوانی

این روزها

اگه یه روز از خونه اومدین بیرون و دیدین که وسط پیاده رو پرده کشیدن و تابلو زدن: پیاده رو زنانه و پیاده رو مردانه تعجب نکنید. اینها قسمتی از یک نمایشنامه است که تا الان دو پرده از اون اجرا شده:

پرده اول: سال 1384، قبل از انتخابات

...آیا مشکل جوونای ما طرز لباس پوشیدنشونه؟ آیا واقعا مشکل جوونای ما مدل موهاشونه؟ نه واقعا مشکل جونای ما ایناس؟ ... بعضیا میگن که اگه من رئیس جمهور بشم وسط پیاده روها رو پرده می کشم! آخه این حرفا چیه؟...

پرده دوم: سال 1390

تاکید وزیر بر تک جنسیتی شدن دانشگاههای کشور تا حدی است که حتی در جلسات آمایش آموزش عالی هم بر آن تاکید می کند اما آنقدر این موضوع آنطور که باید مطرح نشد تا اینکه مراجع تقلید کشور در این زمینه اقدام کردند.

نظرات 7 + ارسال نظر
الدان 11 تیر 1390 ساعت 08:20 http://macloren.blogsky.com

هرچه زودتر باید بارو بندیلمو جمع کنم که الفرار
آخه این کشور ماداریم .بعدا پسرارو از نظر اندازه ریش ودخترارو از نظر میزان سیبیل بین خودشون ,تفکیک میکنن

بعید نیست کشور به دو دسته تقسیم بشه. زنونه و مردونه! من که میگم ما مردا شمال رو ورداریم

دکتر خودم 11 تیر 1390 ساعت 11:20 http://porpot.blogsky.com

الدان چقد خوب!
من که بالذات ریش و سبیل آنچنانی ندارم (کوسه‌م :دی) میرم تو جمع پسرای نزدیک به دختر

من سوالی که برام هست اینه که فردا چی جواب بچه‌م رو بدم؟

جواب بچه به کدوم سوال؟ اینکه ریش و سبیل آنچنانی نداری یا اینکه چه جوری تو این مملکت زندگی کردی؟

سعید 11 تیر 1390 ساعت 17:29 http://sokut23.blogsky.com/

پیاده رو که خوبه..میترسم تو خونه های خودمون هم بگن باید پرده بکشین

بعید نیست، ولی از قدیم گفتن چاردیواری اختیاری ولی اون قدیما بود

دخترشرقی 12 تیر 1390 ساعت 09:28

سلام
هیچ چیزی بعید نیست!!!!
راستی قالبتون قشنگه شیک و مدرن.

سلام. آره واقعا هیچ چیزی بعید نیست.
خیلی ممنون

دکتر خودم 13 تیر 1390 ساعت 13:31 http://porpot.blogsky.com

جواب اینکه چرا این اتفاقات افتاد و من مثل سیب‌زمینی هیچ عکس‌العملی نشون ندادم!

واقعا چی می خوایم جوابشونو بدیم؟

الدان 13 تیر 1390 ساعت 17:38

دکتر
اون موقع بچه هات از تو نمی پرسن
از مامان سیبیل می پرسن

الدان 15 تیر 1390 ساعت 22:16

آپ نکنی یه وقت خوب

می خواستم آپ کنم ولی اینترنتم قطع شد حالا منم قهر کردم با اینترنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد